Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

petak, 21.12.2007.

Ovaj blog se seli sa blog.hr-a

Ovaj Božić ću osim sa meni najdražim ljudima dočekati i sa novim blogom i od danas ćete me moći čitati ako ukucate u svoj internet preglednik adresu http://moj.name ili ako se registrirate na novi feed http://feeds.feedburner.com/mojname. Također ako se registrirate na novi feed primat ćete cijele feedove a ne samo polovične kao do sada.

Zahvaljujem se svima koji ste me čitali do sada, nadam se da ćete me i nastaviti čitati i obećajem da će novi blog biti puno bolji, ponajprije jer nemam više ograničenja kao što sam imao ovdje, na novom blogu sam potpuno slobodan, vjerojatno ćete s vremenom dobiti i neke alate koji će vam olakšati neke stvari, i tako.

Ajde sad otiđite na moj.name i pročitajte uvodni post.
- 20:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom