Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

utorak, 06.11.2007.

Novi Croportal

Nedavno prodani Croportal napokon je otkrio svoje najavljivano novo ruho (inače informaciju sam dobio iz svog RSS readera sa seo.hr bloga).

Na novom Croportalu nalazi se isti onaj vBulletin forum ali sada sa novim skinom ali ono zbog čega vam pišem ovaj post je servis koji se nalazi na naslovnici. To je servis sličan dobro poznatom Diggu, servisu koji je u mogućnosti dovesti desetke tisuća posjetitelja na vaš blog u samo jednom danu. Naravno teško da će Croportal uspjeti dovući desetke tisuća posjetitelja ali vjerujem da će ih uspjet dovući dovoljno zbog mnoštva posjetitelja koje Croportal od prije ima.

Ja sam naravno testirao sustav sa ovim blogom, u 14 minuta boravka mog linka dobio sam 2 "digga" i 6 posjetitelja. Nije loše za hrvatski servis :)
- 19:08 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom