Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

četvrtak, 25.10.2007.

Google kažnjava neposlušne blogere i webmastere degradacijom PageRanka

Google je ovih dana kaznio mnoge blogere i webmastere smanjivanjem pageranka za 1, 2 a nekima čak i za 3.

Iz Googlea nema službene obavijesti o tome ali blogeri/webmasteri pretpostavljaju da to ima veze sa "umjetnim" načinima povećavanja pageranka, što znači prodavanjem ili kupovinom linkova ili uporabom nekih link exchange shema.

Ja sam na jednoj svojoj stranici izgubio PageRank, sa 4 su mi spustili na 2. No ja ne bih baš rekao da sam ga izgubio, prije bih rekao da sam ga prodao :)
Ček

Priznajem da sam kriv, ne pada mi na pamet da se bunim kad sam znao da se Googleu ne sviđa ono što radim, prodajem linkove na stranici. Ali broj posjetitelja mi se za sada nije promijenio i pozicije u rezultatima pretrage su mi ostale iste.

Sada ću prestati prodavati linkove i pazit ću kada radim link exchangeove jer ne bih htio da me Google kazni i micanjem iz rezultata pretrage.

Šta je to PageRank? To je ustvari obični broj kojim Google ocjenjuje kvalitetu naše stranice, taj broj ne znači da ćemo biti više ili niže u rezultatima pretrage, u rezultatima pretrage će se na višim mjestima pojaviti stranice koje su najrelevantnije sa izrazom koji pretražujemo, a stranica sa PR0 može biti relevantnija od one sa PR5, PR nema veze sa time. Dakle PageRank služi samo za šminku. Ustvari do sada je služio i za lakše prodavanje linkova ali imam osjećaj da će se to od sada promijeniti ;)
- 00:24 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom