Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

utorak, 23.10.2007.

Update o mojoj stranici

Sjećate se da sam nedavno počeo sa izradom nove stranice i rekao da ću vam pisati kao i šta radim pa dugo nisam ništa pisao? Nisam pisao jer nisam puno toga ni radio.

Uglavnom sada na stranici imam, osim naslovnice, 13 stranica, većina ih ima vrlo malo teksta što otežava promet sa tražilica, ako želite više prometa sa tražilica obavezno pišite što više teksta. U prosjeku nemam još ni 10 posjetitelja dnevno, najviše ih dolazi sa stranice gdje sam postavio link, sa Googla ih vrlo malo dolazi. Kako ću povećati promet? Sa dodavanjem više sadržaja i sa postavljanjem linka na druge stranice, bilo to link exchange ili reklamiranje po forumima. A i nadam se da će se nekima od posjetitelja svidjeti stranica pa će je oni besplatno reklamirati po drugim forumima, online communityma (HI5, MySpace, Orkut...), servisima poput del.icio.us ili StumbleUpon i slično. Naravno možemo i sami koristiti te stranice za promociju.

Postavio sam 160x600 oglas sa desne strane sadržaja, boju pozadine sam stavio da odgovara boji headera stranice a boju teksta da odgovara boji pozadine teksta na stranici. Nemam puno posjetitelja da bi vidio jel to učinkovito ili nije ali i sâm sam nakon nekog vremena skužio da ta kombinacija boja djeluje vrlo diskretno, vrlo neprimjetljivo, pa sam odlučio promijeniti samo boju linka u neku malo življu. Obojao sam ih u plavo što odgovara boji drugih linkova na stranici, samo što sam odabrao malo svijetliju plavu boju kako bi ljudsko oko malo bolje reagiralo na njih.

Tematiku za sve nove članke koje ću pisati odabirem preko već spomenutog Overture alata, upišem glavni keyword i tražim one koji se nalaze niže na popisu. Kada radite stranicu pišite što više teksta jer ćete tako imati na stranici puno različitih ključnih riječi jer surferi upisuju u Google najrazličitije kombinacije u potrazi za onime što ih zanima, a ne samo osnovne ključne riječi. Npr. ako surferu trebaju MySpace layouti on neće samo upisati "MySpace Layouts" u Google nego će pokušavati puno različitih kombinacija, npr. "car myspace layouts", "where can I download myspace layouts", "only best myspace layouts", i još stotine drugih kombinacija. Dakle ako imate puno teksta na stranici veća je vjerojatnost da ćete "uloviti" neke od tih izraza. A pošto je tih izraza stotine nemoguće je optimizirati stranicu za svaki od tih izraza. Ja to ne radim jer izrazi koje ja pokušavam "uloviti" nisu puno traženi i nije velika konkurencija pa je sa njima lakše, potrebno je dobro optimizirati stranicu i uz malo sreće pojavit ću se na prvoj stranici rezultata pretrage.
- 12:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom