Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

subota, 13.10.2007.

Google Video Units - opet samo za amere

Otkad je Google kupio YouTube slušamo glasine kako će nam Google dati da zarađujemo sa našim filmićima uploadanim na YouTube. Napokon su se te glasine ostvarile ali naravno postoji ALI - nažalost Google tu mogućnost za sada daje samo državljanima SAD-a.

Nikada nisam stavljao te filmiće na svoje stranice, čak sam i uploadao samo jedan jedini film na YouTube ali kada sam vidio kako su implementirali oglase u filmove odmah mi se javila želja da ubacim video sekciju na neke od mojih stranica. Mislim da su to prilično dobro izveli i da bi se dalo sa time zaraditi. Ali za sada mogu samo sanjati o tome i smišljati neku dobru ideju da neki originalan video sajt.

google video units

Tags: ,
- 07:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom