Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

utorak, 09.10.2007.

WidgetBucks - bolji od AdSensa

Earn $$ with WidgetBucks!Da prokomentiram svoje kratko iskustvo sa WidgetBucks programom. CTR (omjer klikova i prikaza reklame) mi je odličan, u rangu sa onim od Google AdSense oglasa, a prosječni CPC (cijena po kliku) mi je fenomenalan, skoro duplo veći od AdSense oglasa. Dakle svakako bih ga preporučio svakome, možda na vašim stranicama neće biti dovoljno uspješan kao na mojoj, možda na mojim drugim stranicama nebi bio uspješan kao na ovoj na koju sam ih stavio, ali definitivno se isplati probati.

Ne čekajte ni trenutka nego se odmah registrirajte na WidgetBucks!

Tags: ,
- 18:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom