Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

utorak, 02.10.2007.

Čestitamo, upravo ste indeksirani

Danas je moja nova stranica indeksirana u Google tražilici, to znamo tako da upišemo u Google site:www.imedomene.com, ako se pojavi neki rezultat znači da smo indeksirani. No to još ne znači da će početi stizati brdo posjetitelja na stranicu. Do sada sam imao samo 2 posjetitelja i to preko jednog linka koji sam stavio na jednu drugu stranicu koja je već davno indeksirana, a stavio sam ga ne zato da mi dođu posjetitelji nego zato da mi se stranica brže indeksira.

Yahoo i MSN još ne znaju za moju novu stranicu.

Postavio sam već četiri članka na stranicu (lijen sam pa kod mene to ide jako sporo :). U početnim fazama dok još nema puno posjetitelja ne razmišljam toliko o položaju reklama jer dok imam manje od 10 dnevnih posjetitelja mogu zaraditi svega par centi što mi ne znači puno a dok ušminkavam stranicu samo postoji mogućnost da ću slučajno sam kliknuti reklamu pa samo smetaju.

Kada se igram sa položajem reklama gledam da mi prođe barem tisuću-dvije ljudi preko stranice pa da mogu vidjeti koji je položaj više a koji manje uspješan (ili koja kombinacija boja, koja dimenzija...). Ovim tempom od dva posjetitelja u tjedan dana bi se načekao da mi prođe 1000 posjetitelja pa radije sačekam da ih bude više i koncentriram se na dodavanje sadržaja.

Sada mi je plan dodavati još sadržaja i možda probati dobiti još linkova na drugim stranicama, ali to ću raditi kada se vratim sa produženog vikenda koji mi počinje sutra :) Dakle ne očekujte nove postove do ponedjeljka. Pozdrav svima!
- 23:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom