Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

utorak, 02.10.2007.

WidgetBucks - novi PPC takmac

WidgetBucks


WidgetBucks je novi program koji podsjeća na Chitika eMiniMalls oglase. Kako vidimo na slici to su također oglasi koji imaju sliku proizvoda kojeg reklamiraju, razlika je u tome što su WidgetBucks oglasi izrađeni u flashu.

Možemo birati između samo 5 standardnih dimenzija oglasa a odabir boja je također dosta ograničen. Pri generiranju koda možemo odabrati da nam se sadržaj stranice skenira pa na osnovu njega prikazuju oglasi a možemo i sami odabrati kategorije oglasa koje da nam se pokažu.

Isplata je nakon sakupljenih 50 USD a samom registracijom dobivate na račun 25 USD. Inače sam skeptičan kod tih programa koji daju novac za ništa ali treba probat pa onda sudit.

Stavio sam ga za probu na par stranica da vidim koliko plaćaju po kliku i da li se isplati. Zamijenio sam ValueClick Media oglase pa ako se WidgetBucks više isplate ostaviti ću njih.

UPDATE: Ne prima stranice na hrvatskom jeziku.
- 16:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom