Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

subota, 29.09.2007.

Korak po korak instrukcije za zarađivanje sa stranicama - 5. dio - Prijava na tražilice

Sada kada imamo nešto sadržaja na stranici moramo ih prijaviti na tražilice kako bi one znale da naša stranica postoji. Na internetu postoji puno tražilica ali ja obično prijavljujem svoje stranice samo na tri najveće jer većina ljudi upotrebljava jednu od te tri, sa ostalih tražilica će nam doći zanemariv broj ljudi, sa većine neće nitko doći.

  1. Google - link za prijavu: www.google.com/addurl
  2. Yahoo - link za prijavu: submit.search.yahoo.com/free/request (potrebno imati Yahoo račun)
  3. MSN / Live - link za prijavu: search.msn.com/docs/submit.aspx


Sada moramo čekati da roboti posjete našu stranicu i da je ubace u tražilice. To može trajati 5 dana a može i mjesec dana. Ja sam jučer ubacio svoju novu stranicu pa ću vam javiti kada se pojavi u tražilicama.
- 02:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom