Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

petak, 21.09.2007.

BidVertiser - kako sam se besplatno oglašavao

U ovom postu naučiti ćete kako se možete besplatno oglašavati na stotinama stranica.

Registracijom na BidVertiser automatski dobivamo račun i za publisher program (za objavljivanje oglasa na stranicama) i za advertiser program (da reklamiramo svoje stranice, postavljamo reklame od naše stranice na druge stranice), što je vrlo rijetko u svijetu PPC programa, obično se za svaki moramo posebno registrirati. Uz to BidVertiser nudi svim novoregistriranim korisnicima besplatnih $20 za advertising program, za oglašavanje stranica. No da bi to iskoristili svejedno moramo upisati broj kreditne kartice ali vam neće skinuti ni centa.

Već mjesecima mi stižu na mail obavijesti da imam tih $20 koje nisam iskoristio pa sam ih odlučio potrošiti na reklamiranje ovog bloga da me prestanu gnjavit. Neki su od vas sigurno došli klikom na tu reklamu :)

Izrada reklama je vrlo jednostavna. Ulogiramo se u BidVertiser i kliknemo na Advertisers Center ako već nismo tamo. Zatim kliknemo na Add New Ad, kako je prikazano na slici:
BidVertiser Advertisers Center
Ako ste se registrirali kao publisher onda vam nece pisati Advertisers Center nego Become An Advertiser pa morate proci kroz kratku proceduru da vam se aktivira Advertisers Center.

Prvo odabiremo kategorije u kojima se želimo oglašavati. Možemo se oglašavati i samo na određenim stranicama ako kliknemo pored imena kategorije na (?? sites). Ako želimo oglašavati samo na određenim sajtovima nije potrebno zabilježiti ime kategorije u kojoj se sajt nalazi.
BidVertiser odabir kategorije

Nakon odabira kategorije i/ili sajtova kliknemo gumb Done Selecting i onda odabiremo zemlje u kojima želimo prikazivati svoje oglase. Ja sam odabrao Hrvatsku i Srbiju i Crnu goru (te dvije se ovdje još uvijek vode kao jedna država), nažalost nema Bosne, oni bi isto bili zanimljivi za oglašavanje. I Slovenija je na popisu ali je nisam htio odabrati jer nisam siguran da li oni razumiju hrvatski pa nisam htio riskirat potrošeni novac na njih. p.s. Ako ima tko iz Slovenije na blogu javite se ;)
BidVertiser odabir zemalja

Kad smo gotovi sa odabirom zemalja kliknemo gumb Next i sada odabiremo koliko ćemo maksimalno dati novaca po kliku. Desno vidimo koliko drugi oglašivači nude prosječno za to mjesto. Vrijednost koju tu upišemo nije vrijednost koliko ćemo platiti svaki klik nego najveća vrijednost koju smo voljni platiti. BidVertiser radi tako da se oglašivači nadmeću za postavljanje oglasa, ako mi ponudimo $0.50 za oglas a drugi oglašivač ponudi $0.40 onda ćemo mi taj klik platiti samo $0.41 kako bismo platili minimalno veću cijenu od drugih oglašivača. Ako puno oglašivača ponudi cijenu višu od naše onda BidVertiser prvo prikazuje njihove oglase i kada potroše dnevni limit koji su odredili BidVertiser počne prikazivati sljedeće oglašivače koji imaju manji Max Bid. Obavezno kliknite gumb Update prije nego što stisnete gumb Next.
BidVertiser Max Bid

Sada napokon pišemo tekst i url našeg oglasa.
BidVertiser unos teksta

Nakon toga još odaberemo dnevni budžet za prikaz oglasa i oglas je spreman za upotrebu, samo da ga odobre ljudi iz BidVertisera, to traje uglavnom oko 24 sata.

Ovako izgleda moj oglas uhvaćen na jednoj stranici:
BidVertiser moj oglas

Uslijed brzopletosti nisam pazio na maksimalnu dužinu teksta oglasa pa mi ga je odrezao i takav mi je oglas otišao u distribuciju. Ne budite brzopleti! Može se to naknadno promijeniti ali neka bude sada ovakav. A i url mi je promijenio, ne znam zašto, možda je bio predugačak. Koji god razlog nije baš lijepo (a ni profesionalno) što su stavili tinyurl.

Statistike su ovakve: nakon jednog dana prikazivanja na oglas mi je kliknuto 12 puta i prosječno sam platio $0.13 po kliku, Max Bid sam postavio $0.20. Uvidom u Google Analytics statistike primjetio sam da mi je BidVertiser poslao 25 posjetitelja, što je preko duplo više. Možda je to zbog toga što je BidVertiser neke od klikova smatrao ilegalnim (ilegalni klikovi su oni koji su postignuti bez pridržavanja njihovih uvjetima upotrebe), ili je neki drugi razlog, ne znam, ali ja se ne bunim :)

Zašto je dobro reklamirati se? Zbog ovakvih statistika:
Statistike nakon oglašavanja

Ako ste već registrirani u BidVertiser iskoristite svojih $20 a ako niste kliknite ovdje za registraciju.
- 13:01 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom