Rajčice, jeftino

Nove postove čitajte na domeni moj.name!

srijeda, 19.09.2007.

ValueClick Media - to click or not to click

To click or not to click - potpuno je svejedno kod CPM programa kao što je ValueClick Media. CPM stoji za Cost Per Mille (Mille je na latinskom tisuća) što znači da su to oglasi kod kojih dobijete određenu svotu novca za 1000 prikaza reklama. Ne znači to da morate prikazati 1000 puta reklamu da biste zaradili nego ako prikažete npr. samo 500 puta dobit ćete 50%, CPM vrijednost samo označava koliko vrijedi 1000 prikaza. Pri tome nije važno da li će netko kliknuti na reklamu ili neće, vi ćete svejedno zaraditi.

ValueClick Media nam nudi oglase dimenzija 160/120x600, 468x60, 278x90, 300x250, 180x150 i 600x300. Svi oglasi su u grafički ili flash, nema tekstualnih. Pored ovih ima i neke iritantne oglase
  • Pop-Under - kada posjetitelj dođe na našu stranicu u pozadini mu se otvori novi prozor internet pretraživača (browsera) u kojem je reklama
  • InVue - unutar stranice nam doleti reklama s lijeve strane ekrana i zaustavi se na sredini prozora pa je posjetitelj mora ugasiti klikom miša
  • Intersticial - kada posjetitelj dođe na stranicu pojavi se reklama preko cijele stranice koja se makne nakon par sekundi (ili odmah ako posjetitelj klikne mišem na "skip")
  • In-stream Video - video reklame koje umećemo prije ili nakon našeg videa

ValueClick Media nam daje popis svih oglašivača koji nam se mogu pojaviti na stranicama te možemo filtrirati one koje ne želimo da nam se pokazuju. Također na popisu piše koliko je koji oglas vrijedan i piše koji su CPM a koji CPC (CPC znači Cost Per Click, zarađujemo klikom na taj oglas) jer nisu baš svi CPM.

Nisam isprobao sve vrste oglasa jer ne volim ove iritantne, strah me da mi ne uplaše posjetitelje, pa vam ne mogu reći koliko se može zaraditi sa njima ali vam mogu reći koliko zarađujem sa onima koje koristim: za banner 468x60 mi je eCPM oko $0.25 a za 120/160x600 i 300x250 nešto iznad $0.30. Ove vrijednosti nemojte uzeti zdravo za gotovo jer će one uvelike ovisiti o tematici vašeg sajta i o demografiji posjetilaca. Na tom recimo sajtu imam puno brazilaca a ne vjerujem da mi VCM jednako plaća za njih kao za amerikance i engleze. Također ako vam posjetitelj klikne na CPC oglas naglo će vam porasti ukupni eCPM. Za CPC oglase dobivam u prosjeku prilično puno, oko 0.30-0.70 USD.

Osobno ValueClick Media oglase ne bih stavio baš na svaku stranicu nego samo na one na kojima mi je AdSense zarada jako mala, dakle na stranice kod kojih je AdSense eCPM u rangu ili manji od eCPM vrijednosti koju mi daje ValueClick Media. To je uglavnom na sajtovima kod kojih imamo veliki omjer impressions/unique visitors, to znači da nam prosječni posjetitelj pogleda npr. 10 stranica, ti posjetitelji su savršeni za CPM oglase. Forumi bi bili savršeni za CPM oglase ali ValueClick Media nam ne dopušta stavljanje oglasa na forume. Također nam ne dopušta stavljanje na stranice gdje nemamo potpunu kontrolu nad sadržajem, tamo gdje korisnici upisuju sadržaj, npr. komentari, guestbook i slično.

ValueClick Media eCPM je prilično mali ali ga možemo povećati stavljanjem više reklama. Dopušteno nam je na stranicu staviti po jedan primjerak od svake vrste reklama, s time da moramo paziti da neke formate moramo staviti unutar prvih 500 piksela na stranici - banner i skyscraper formate (to su 468x60, 728x90, 120x600 i 160x600).

Klinite ovdje za registraciju u ValueClick Media program.
- 13:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Ako vas je Google izbacio iz AdSensa probajte WidgetBucks, ja ne mislim najbolje o njima ali barem žele prikazivati oglase na hrvatskim stranicama, a i daju u startu $25 što privlači ljude Earn $$ with WidgetBucks!
Go Daddy $1.99 Domains 125x125
Ikobo je program za slanje novca u strane zemlje uz ne tako velike provizije
iKobo Money Transfer
zarada sa blogom