Svi se borimo dovući što više ljudi sa Googlea ali i svi znamo kako je teško. No ima jedan trik kako da ciljamo određene ključne riječi za pretragu kojih se ostala konkurencija nije sjetila. To su popularne ključne rijeći ali sa minimalnom konkurencijom što nam otvara put do vrha. Uzmimo za primjer da radimo stranicu o crvenim rajčicama (pretpostavimo da je to jedna vrlo popularna tema na internetu :)). Pošto je to popularna tema jer deseci tisuća ljudi ljudi širom svijeta traže crvene rajčice na Googleu biti će se vrlo teško probiti do vrha jer već postoje stotine stranica koje su ciljale taj izraz. Mi unatoč konkurenciji ne odustajemo od stranice i želimo zaraditi pokoji dolar. U tome će nam pomoći neki sekundarni izrazi koji će nam donijeti mnogo ljudi. Koji su to izrazi, hm... hm... Kao prvo možemo upisati u Google izraz crvene rajčice te pogledati koje će se prve stranice pojaviti. Te prve stranice su vjerojatno i najpopularnije i imaju stotine ili tisuće stalnih posjetitelja koji im dolaze nekoliko puta tjedno. Ti stalni posjetitelji su već navikli na ime te stranice pa će vrlo vjerojatno u Google umjesto izraza crvene rajčice napisati ime te stranice o crvenim rajčicama, na primjer neka se stranica zove "Bakine rajčice". E to je jedan od dobrih izraza za tražilice jer ga vjerojatno puno ljudi upisuje pošto Baka ima dugogodišnju reputaciju. Još samo da se uvjerimo da je to popularan izraz, otiđemo na stranicu inventory.overture.com (sporo se učitava stranica, budite strpljivi), upišimo naš izraz bakine rajčice, ako napiše da je izraz tražen par tisuća puta ili više onda je to dobar keyword. Sada na našoj stranici o crvenim rajčicama napravimo podstranicu npr. www.domena.com/bakine-rajcice i napišemo recenziju o tome kako su dobre bakine rajčice, možemo staviti i link na bakinu stranicu, a na vrh te stranice naravno zalijepimo oglase. Uz malo sreće može nam doći i par stotina ljudi dnevno na tu stranicu. Drugi trik za nalaženje dobrih ključnih riječi je direktno špijuniranje konkurentskih izraza koji njima donose ljude. To možemo na više načina, evo kako ja to radim:
Treći trik i nije baš trik a sastoji se u tome da pogledamo svoje logove i proučimo svaki keyword preko kojega su ljudi našli našu stranicu, čak i onaj preko kojega nam dolazi najmanje ljudi (ovo je naravno pod uvjetom da stranica nije nova te da već ima prometa sa tražilica). Keyworde proučavamo na primjer pomoću već spomenutog inventory.overture.com ili nekog sličnog alata. Tako možemo naći neki neotkriveni a dobar keyword te malo više optimizirati našu stranicu za taj određeni keyword. |